úterý 11. června 2013

DNES TO BYL HOROR !!

Uzavřeli nám jedinou příjezdovou trasu do školky, takže objížďka a hodinová cesta do školky, která jindy trvá cca 15-20minut....Já sama jsem dnes byla nervozni z těch kolon aut, ve kterých jsme prostáli snad dolík. Nejhorší vliv to mělo na Matěje. Ten byl z toho tak rozhozen, že bil a štípal Hanku již za jízdy v autě, kopání ze zadu do mojí sedačky, ještě že si neumí sám odepnout pás....jinak by to bylo určitě ještě zajímavější. Nakonec když jsme dorazili do školky  " ne nechci, ne nechci". Pak když jsem zavřela za sebou dveře od třídy, tak následovalo silné bušení do dvěří, jsem je zpátky otevřela a uklidnila ho, pak už odcházím......prý bude uzavřena do 23.6.2013 :-(

Rozhodla jsem se, že budu muset děti nechat doma, tohle každý den absolovovat s Matějem je opravdu na blázinec a to ještě nevím co bude vyvádět dopoledne, ale to se jistě dozvím, jakmile ho půjdu vyzvednout. 

Chudák Hanka , strašně ráda chodí do školky, a opět to kvůli Matějovi bude muset vydržet doma...

Alespoň jedna pozitivní zpráva....včera jsme absolovali po dvou letech návštěvu na logopedii, byli jsme pochválení za skvělý pokrok, naše úkoly i Matýsek ukázal co se doma učíme (nejdřív jsem mu ale musela slíbit že budeme mít kuře...pak už to šlo). Akorát mě ty návštěvy logopeda a následně KFC vyjdou asi moc draho :-)

Takhle Matýska vyfotila Hanička :-)

3 komentáře:

  1. To znám. My zase dáváme za odměnu jídlo u Mc DONALDA. Oba autisté to milují:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, nejsem autista, ale... také by se mi to líbilo_

    OdpovědětVymazat