čtvrtek 26. září 2013

ÚKLID POKOJÍČKU....

Už od neděle se zabývám úklidem pokojíčku mých ratolestí. V sobotu jsem se zdravě naštvala na binec v obýváku, kde byli všude pastelky, fixy, papírky, papíry, hry, hračky no prostě vše na co si vzpomenete.....Vždy proběhl úklid a za 10minut situace stejná...tak jsem řekla rázně " A DOST!" ..Všechno nahoru do svých pokojíčku. Za rok již budete školáci a musíte se naučit vše dělat ve svých pokojíčkách...

No to jsem netušila , jaký jsem si na sebe ušila bič !  Je pátý den a snad mám konečně hotovo! Po naší selekci hraček, kdyby u nás jezdili popeláři každý den, vůbec by to nestačilo...Matěj zprvu koukal a vůbec nechápal naše stěhování hraček z obýváku nahoru, ale pak se aktivně zapojil i do třízení hraček. Má vyrobené potisky, co kde patří, i když jsem mu musela hlídat umí podvádět!!

Hanka jako první měla připravený i svůj pracovní stůl, tak si u ní sám sedl a začal malovat a stříhat...
Něco prodáme, a za výdělek koupíme magnetické tabule i s možností psaní smazatelným fixem a myslím, že budou oběma ku prospěchu....

Takže ještě přivrtat nástěnky , vyčistit okna, povysávat každý kout a bude hotovo...

Snad se nám to povedlo, ale více mě zajímá, jak dlouho to tak vydrží....




Žádné komentáře:

Okomentovat