pátek 14. března 2014

PRVNÍ POKUS ....

Dnes jsem konečně dorazila na sociálku pevně odhodlaná podat znovu příspěvek na péči a tentokrát se nenechat odbýt....  doposud dle naší posudkové komise v Karviné jsme na něj neměli nárok, protože Matěj je jen dlouhodobě nemocný, takže jinak v pořádku... Pro ty co nás neznají, Matýsek bude mít v dubnu 7let a jeho diagnózy jsou :
Pervazivní vývojová porucha charakteru atypického autismu
nerovnoměrný psychomotorický vývoj s vývojovou disfázii, výrazně váznoucí vývoj řeči, dyslálie
ADHD, afektivní labilita, intermitentně sklon k agresivitě, negativismu , afektivní labilita

určitý pokrok jsme za tři roky udělali, ve čtyřech letech jsme měli úroveň řeči na 12měsíců, dnes v sedmi letech odpovídáme na 22měsíců, tudíž necelé dva roky...

Jediné co nemáme je mentální retardace, za což jsem ráda a IQ máme 110....ale k čemu je vám vysoké IQ, když si neumíte říct o hrnek čaje....

Našla jsem si na internetu pracovní dobu "  pátek jen příjem nových žádostí " a tři formuláře k vytištění mnou vyplněné a podepsané.......

Dorazila jsem tam, první cedulka změna pracovní doby.....pokračovala jsem drze ke dveřím, zaklepala rozhodnuta to tam alespoň podat... pak jsem se dozvěděla že musím vyplnit další doklady, které na internetu ke stáhnutí nejsou....

takže v pondělí ráno druhý pokus :-(






2 komentáře:

  1. Renato, držím Vám palce a přeji pevné nervy. Snad to teď vyjde, když změnili trochu tu hodnotící škálu pro posuzování. Ale určitě bych zašla za Vaší pediatričkou a namotivovala spíše tu, aby ta vyplnila správně ty dokoumenty, které dostane ze sociálky. Možná to pak nepůjde ani k tomu posudkovému lékaři. Na netu jsem předtím našla několik tipů, co se má do té zprávy napsat a co zdůraznit, aby to bylo pro posudkového lékaře od pediatra přijatelné. Takže to bych si našla a to dala pediatričce. Já jsem to nakonec nepoužila a teď to nemůžu v odkazech najít. Pokud najdu tak pošlu odkaz.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, naše paní doktorka je z Ostravy a říkala, že všichni její autisté v péči to v Ostravě dostali, jen my bohužel v Karviné ne....tak uvidíme, díky za palce...paní v kanceláři mi říkala že to musíme dostat, že na Matýsovi je to zjevné....tak se nechám překvapit a tentokrát se opravdu nenechám odbýt ...díky

    OdpovědětVymazat